Infolinia 727 906 848
Reklamacja

 

Jak zareklamować zakupiony produkt?

 

  • Poinformuj nas o reklamacji, okazując dowód zakupu (lub inny dokument wskazujący na zakup) oraz wskaż nam reklamowany produkt:
       - mailowo: suplovo@suplovo.pl
       
    - lub telefonicznie: (+48) 727 906 848
  • Opisz nam co się stało z produktem, a jeśli jest to możliwe, prześlij nam zdjęcia (na pewno usprawni to i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji)

  • W odpowiedzi poinformujemy Cię o sposobie rozpatrywania reklamacji lub zaproponujemy rozwiązanie.


Co jeszcze warto widzieć?

 

  • Na reklamację masz 2 lata od dnia odebrania przesyłki.

  • W przypadku, gdy poprosimy Cię o wysyłkę produktu, zorganizujemy dla Ciebie bezpłatny i dogodny sposób nadania paczki (kurier / paczkomat).

  • Nie wysyłaj reklamacji samodzielnie. W takim przypadku nie zwrócimy Ci kosztów wysyłki.

  • Na czas transportu starannie zabezpiecz produkt, aby nie uległ dalszemu uszkodzeniu.

  • Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację i poinformować Cię o wyniku w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.

  • W przypadku uznania reklamacji zaproponujemy wymianę produktu lub zwrot środków.

  • Zwrot środków realizujemy najszybciej, jak to możliwe (nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji).

  • Zwrot środków zlecamy na rachunek, z którego korzystałeś przy zakupie. Jeśli życzysz sobie zwrotu środków na inny rachunek, poinformuj nas o tym.

  • Nie przyjmujemy przesyłek z formą dostawy "za pobraniem".

  • Pamiętaj, że nie uznaje się reklamacji związanej ze spożyciem produktu, którego oddziaływanie na Klienta nie spełniło jego indywidualnych oczekiwań.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 000 000 000
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.