Reklamacja

 

Jak zareklamować zakupiony produkt?

 

  • Poinformuj nas o reklamacji, okazując dowód zakupu (lub inny dokument wskazujący na zakup) oraz wskaż nam reklamowany produkt:
       - mailowo: suplovo@suplovo.pl
       
    - lub telefonicznie: (+48) 727 906 848
  • Opisz nam co się stało z produktem, a jeśli jest to możliwe, prześlij nam zdjęcia (na pewno usprawni to i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji)

  • W odpowiedzi poinformujemy Cię o sposobie rozpatrywania reklamacji lub zaproponujemy rozwiązanie.


Co jeszcze warto widzieć?

 

  • Na reklamację masz 2 lata od dnia odebrania przesyłki.

  • W przypadku, gdy poprosimy Cię o wysyłkę produktu, zorganizujemy dla Ciebie bezpłatny i dogodny sposób nadania paczki (kurier / paczkomat).

  • Nie wysyłaj reklamacji samodzielnie. W takim przypadku nie zwrócimy Ci kosztów wysyłki.

  • Na czas transportu starannie zabezpiecz produkt, aby nie uległ dalszemu uszkodzeniu.

  • Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację i poinformować Cię o wyniku w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.

  • W przypadku uznania reklamacji zaproponujemy wymianę produktu lub zwrot środków.

  • Zwrot środków realizujemy najszybciej, jak to możliwe (nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji).

  • Zwrot środków zlecamy na rachunek, z którego korzystałeś przy zakupie. Jeśli życzysz sobie zwrotu środków na inny rachunek, poinformuj nas o tym.

  • Nie przyjmujemy przesyłek z formą dostawy "za pobraniem".

  • Pamiętaj, że nie uznaje się reklamacji związanej ze spożyciem produktu, którego oddziaływanie na Klienta nie spełniło jego indywidualnych oczekiwań.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl