Zwrot

(Odstąpienie od umowy)

 

Jak zwrócić zakupiony produkt?

 

  • Poinformuj nas o chęci zwrotu, okazując dowód zakupu (lub inny dokument wskazujący na zakup) oraz wskaż nam zwracany produkt:
       - mailowo: suplovo@suplovo.pl
       
    - lub telefonicznie: (+48) 727 906 848
  • Starannie zabezpiecz przesyłkę, aby produkt nie uszkodził się podczas transportu.
  • Wyślij na adres:

    SUPLOVO Paweł Madej
    ul. Tadeusza Kościuszki 24/3
    41-253 Czeladź
    tel: 727 906 848
    @: suplovo@suplovo.pl

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

 

  • Na zwrot masz aż 30 dni od dnia odebrania przesyłki.

  • Zwracany produkt odeślij nam w ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie.

  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.

  • Pamiętaj też, że nie ma możliwości zwrotu produktu po otwarciu opakowania, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

  • Zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym również koszty dostawy (w wysokości najtańszego oferowanego przez nas sposobu dostawy).

  • Nie zwracamy środków za koszty dostawy przesyłki zwrotnej.

  • Zwrot środków realizujemy najszybciej, jak to możliwe (nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu).

  • Zwrot środków zlecamy na rachunek, z którego korzystałeś przy zakupie. Jeśli życzysz sobie zwrotu środków na inny rachunek, poinformuj nas o tym.

  • Nie przyjmujemy przesyłek z formą dostawy "za pobraniem".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl